مرکز فروش مگنت خمیری یخچال

مگنت خمیری یخچال یکی از انواع محصولاتی می باشد که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، تهیه آن در طرح های مختلف صورت می گیرد و بسیار پر کاربرد می باشد، از این رو پرطرفدار است، در مرکز فروش مگنت نوع خمیری یخچال را به صورت بسته بندی هایی که لیبل اطلاعاتی برای آنها نصب شده است، در دسترس خریداران قرار داده اند تا افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

مرکز فروش مگنت خمیری یخچال

روش ساخت مگنت خمیری یخچال

روش ساخت مگنت خمیری یخچال امروزه ابزار، وسایل و مواد زیادی وجود دارند که در رابطه با تزئینات مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو افراد زیادی نمونه ها را با توجه به سلیقه خود خریداری می‌کنند، در این قسمت قصد داریم در رابطه با مگنت خمیری یخچال صحبت کنیم. شما نیز می‌توانید ما را همراهی کنید تا با روش ساخت نمونه آشنا شوید:

  • برای این کار ابتدا موادی را که مورد نیاز می باشد، آماده کنید، برای این نمونه نیاز به خمیر فیمو که رنگ های گوناگونی دارند، چسب چوب رنگی، چوب بستنی، قلم مو نازک و موارد دیگری که نیاز می باشد، تهیه می کنید.
  • هنگامی که خمیر مورد نظر آماده شد، الگویی را برای کار خود در نظر بگیرید و به طور مثال؛ برای تهیه یک فلفل این گونه عمل می‌کنید که خمیر را به رنگ قرمز روشن انتخاب کنید، آن را به صورت گرد در آورده سپس به کمک خلال نقاطی را بر روی آن قرار دهید و تکه ای خمیر سبز رنگ را به شکل برگ می باشد، درست کنید.
  • هر چه قدر کار شما ظریف‌تر و زیباتر باشد، بهتر خواهد بود، سپس آن را به هم متصل کرده و با رنگ قهوه ای ساقه ای برای آن طراحی کنید و اجازه دهید تا یک مدت زمانی از آن بگذرد، سپس برای این که خمیر به دست شما نچسبد، می توانید از کمی آرد ذرت استفاده کنید.
  • هنگامی که قلقل شما آماده شده، توسط یک آهنربای نواری قسمت کوچکی از آن را برش بزنید و به پشت کار خود بچسبانید، نمونه آماده است.

فروشگاه انواع مگنت خمیری یخچال

فروشگاه انواع مگنت خمیری یخچال در فروشگاه مگنت خمیری انواع نمونه خمیری یخچال ها را شما می توانید، دربسته بندی های (میوه ای، حیوانات، گیاهی و…) مشاهده کنید که بسیار زیبا و شکیل هستند و هر یک از آنها با توجه به رنگ های زیبایی که برای آنها به کار رفته است، جذابیت خاصی دارد و بر حسب سلیقه خود آنها را خریداری می‌کنند.
قیمت مگنت خمیری فانتزی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، شما می توانید آن ها را به صورت عمده و جزئی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟