فروش گل هدیه خمیری دست ساز

گل های خمیری از جمله محصولاتی هستند که با توجه به قیمت ایده آل و زیبایی منحصر به فردی که دارند، گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزترین افراد زندگی شما داشته تا در نگاه اول نظر آنها را جلب نماید. برند نفیس سال های زیادی است که در زمینه فروش گل هدیه خمیری دست ساز در منطقه مشغول به فعالیت بوده و توانسته با اضافه نمودن گلدان به کار، علاقه مندان بی شماری را به سمت خود جلب نماید.

فروش گل هدیه خمیری دست ساز

چگونگی ساخت گل خمیری دست ساز

چگونگی ساخت گل خمیری دست ساز به منظور ساخت گل خمیری دست ساز، چندین مرحله وجود دارد که با یکدیگر به بررسی آنها می پردازیم. در ابتدا باید تابه ای را آغشته به وازلین نموده و آن را بر روی شعله مستقیم اجاق، با حرارت پایین قرار دهید.

در ادامه یک قاشق غذاخوری از پودر نشاسته ذرت به همراه چسب چوب را به آن اضافه می نماییم. آنها را با یکدیگر به خوبی ترکیب نموده تا از پراکنش آرد پیشگیری به عمل آمده و ماده شکل خود را بگیرد.

سپس یک قاشق چای خوری گلیسیرین، سرکه یا آب لیمو را نیز اضافه می کنیم. وازلین را به ماده بدست آمده منتقل نموده و به خوبی آنها را با یکدیگر ترکیب می نماییم. این کار باید به صورت مداوم و در بازه های زمانی کوتاه مدت به انجام برسد تا مواد به صورت کامل با یکدیگر چسبیده و آثاری از آن بر روی ظرف باقی نماند.

در ادامه مشاهده خواهیم نمود که ماده از حالت مایع به صورت جامد تبدیل شده و قابل جابجایی می باشد. شعله اجاق را خاموش نموده و سیال حاصل را بر روی سفره یا طلق قرار می دهیم.

دست های خود را آغشته به وازلین نموده و به آرامی شروع به ماساژ ماده بدست آمده می کنیم. این کار را تکرار می نماییم تا به خوبی ورز شود. آن را در مکانی قرار داده تا به دمای اتاق برسد. سپس خمیر را به درون پلاستیک زیپی انتقال داده و اجازه می دهیم یک روز کامل به حال خود باشد تا به خوبی شکل بگیرد.

سرانجام می توان با استفاده از تجهیزات این حرفه و استفاده از رنگ های روغنی متنوع، گل خمیری مورد نظر خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کرده و روانه بازار هدف نمود.

قیمت خرید گل رز هدیه خمیری

قیمت خرید گل رز هدیه خمیری گل رز خمیری هدیه بسیار زیبایی می باشد که بسیار درخشان و چشم نواز بوده و می تواند نمادی از عشق، شادی و علاقه را به مخاطب شما انتقال دهد.

به منظور دریافت آخرین قیمت خرید گل رز خمیری هدیه، تنها کافیست تا رایانه همراه و یا تبلت خود را به شبکه گسترده فضای مجازی متصل نموده و به وبگاه اینترنتی شرکت مراجعه نمایید. کالای مورد نظر خود را در آن جستجو نموده تا به اطلاعات جامعی در خصوص محصول دسترسی داشته باشید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟