فروشنده بهترین مگنت گیلاس خمیری

مگنت گیلاس جدید یکی از بهترین وسایل که برای دکوراسیون و زیبایی منازل به خصوص در محیط آشپزخانه و روی یخچال و همچنین کابینت های فلزی نیز کاربرد دارد نحوه استفاده و نصب این مگنت ها کار بسیار آسانی بوده و تقریباً تمامی ایرانیان تمایل به استفاده از آن را دارد در چندین سال اخیر به عنوان بهترین فروشنده مگنت گیلاس خمیری در کشور شناخته شده و مراکز مختلفی محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه می نمایند همچنین فروش در این مجموعه به صورت عمده نیز می باشد.

فروشنده بهترین مگنت گیلاس خمیری

روش ساخت مگنت گیلاس خمیری

روش ساخت مگنت گیلاس خمیری مگنت گیلاس از جمله بهترین موارد برای زیبایی و دکوراسیون محیط آشپزخانه می باشد که اون بر روی صفحه های یخچال نصب می شود در ادامه مطلب میخواهیم به روش ساخت مگنت گیلاس خمیری بپردازیم:

  1. برای ساخت مگنت گیلاس ابتدا باید مواد اولیه با کیفیت را تهیه نمایید که شامل مواد خمیری می باشد امروزه طرح های انگوری و گیلاس به صورت آماده در بازار نیز موجود می باشد که رنگ بندی آنها نیز بسیار متنوع می باشد که شما می توانید از رنگ های فانتزی همچون آبی و بنفش و صورتی نیز استفاده کنید.
  2. از جمله موارد مورد نیاز دیگر می توان به سیم مفتولی نازک و همچنین آهنربا و برگ های تزیینی نیز اشاره نمود البته می توانید از انواع نخ های تزیینی موجود در بازار که ضخامت و کیفیت بالایی نیز دارند استفاده کنید.
  3. در ابتدا از قسمت های سوراخ دانه های خمیری سیم را عبور داده به طوری که اندازه دو طرف سیم به صورت مساوی و یکدست باشد تادانه های گیلاس شکل و زیبایی ظاهری خود را به نمایش بگذارد در پایان کار قسمت انتهایی را گره زده و یا با پیچاندن سیم باعث مستحکم تر شدن این ناحیه نیز می شویم.
  4. شما می توانید از انواع برگ های تزئینی موجود در بازار در قسمت انتهایی استفاده کنید که باعث طبیعی تر شدن مگنت گیلاس نیز می شود در پایان کار نیز آهنربا را در قسمت انتهایی با استفاده از چسب های حرارتی درجه یک نصب نمایید.

خرید عمده مگنت گیلاس خمیری

خرید عمده مگنت گیلاس خمیری در گذشته تمامی مگنت ها از جنس شیشه و کریستال تولید می‌شد که در هنگام افتادن بر روی زمین به دلیل داشتن جنس شکننده در کمترین زمان ممکن دچار ترک و شکستگی نیز می‌شد اما امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در زمینه تولید و تهیه این محصول از انواع مواد خمیری باکیفیت استفاده می نمایند که طول عمر این محصول را چندین برابر نموده است.

تمامی مغازه ها و فروشندگان در سراسر کشور می توانند با خرید عمده مگنت گیلاسی خمیری این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه تری تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟