عمده فروشی مگنت خمیری یخچال

به دلیل اینکه امروزه استفاده از مگنت ها روی درب یخچال و کابینت بسیار رواج یافته، باعث شده این گونه از وسایل تزیینی ساخت بالایی هم داشته باشند که توسط هنرمندان عزیز موجود در کشور این مگنت های خمیری تولید می شود. عمده فروشی مگنت خمیری یخچال یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع مگنت ها در طرح و مدل های مختلف بوده تا هر چیزی که تمایل دارید را خریداری نمایید.

عمده فروشی مگنت خمیری یخچال

اطلاعاتی درباره انواع مگنت خمیری

اطلاعاتی درباره انواع مگنت خمیری مگنت خمیری در واقع گل، انواع عروسک، میوه و سایر لوازم تزئینی بوده که با یک آهنربا به سطوح فلزی می چسبد. معمولاً برای ساخت این مگنت ها از خمیر های پلیمری استفاده می‌ شود. یکی از مهمترین ویژگی و خصوصیات این مگنت ها، قابلیت شستشو، قابلیت پخت بوده که به راحتی می‌توان آن را در هر مکانی استفاده کرد.

قرار دادن یک قطعه آهن ربا روی این لوازم تزئینی باعث شده به راحتی به هر جایی بچسبد. این مگنت ها در طرح های کودکانه نیز ساخته می‌ شود که مخصوص اتاق کودکان است و به نسبت قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارد، مقاومت آن در برابر ضربه و نور بالا بوده و می‌ توان در ساخت این محصولات از سایر لوازم مانند مروارید، موهای مصنوعی و پارچه نیز استفاده کرد تا طرح و شکل زیباتری به آنها بخشید.

امروزه مگنت های خمیری انواع مختلفی دارد و یکی از نمونه‌های آن مگنت های آویز دار است که بیشتر روی هود یا بالای یخچال گذاشته می شود که وزن پایینی دارد و از این رو به راحتی قابل حمل و نقل بوده و به راحتی می‌ توان آن را به عنوان یک هدیه بی نظیر به کسانی که دوستشان دارید، بدهید. این مگنت های میری با استفاده از خمیر های چینی با کیفیت تولید شده که رنگ بندی های زیادی دارد و ابعاد آن بسیار گسترده می باشد.

صادرات مگنت خمیری یخچال طرحدار

صادرات مگنت خمیری یخچال طرحدار برای خرید مگنت طرح دار یخچالی آگاهی داشتن از مراکز تولید مستقیم آن اهمیت بسیار زیادی در کاهش قیمت محصول خواهد داشت. از این رو تولیدکنندگان این محصول آماده همکاری با تمام مراکز و خریداران در سراسر کشور است که حتی برخی از این محصولات را به بازارهای بین المللی هم ارسال می‌ کند.

صادرات این مگنت ها منجر به دیده شدن محصولات ایرانی را در بازارهای خارجی می شود. تا از این طریق بتوان این محصولات زیبا خانگی را برای فروش به تمام نقاط کشور ارسال کرد که در واقع صادرات این مگنت ها در بسته بندی های بسیار زیبا انجام می شود تا باعث جلب نظر مشتریان و فروش بالای آن ها شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟