بازار خرید گل لیلیوم خمیر چینی ضض

استفاده از گل های مصنوعی، به سبب داشتن ماندگاری بالا و زیبایی منحصر به فرد طرفداران زیادی را در سطح جهان به خود اختصاص داده است. امروزه انواع گل در جنس های مختلف و با رنگ بندی های متنوع تولید میگردد. گل لیلیوم یکی از محبوبترین گل هایی می باشد که می‌تواند زیبایی منحصر به فردی را به دکوراسیون منازل و مکانهای متفاوت ببخشد. عمده فعالیت ما در بازار خرید گل لیلیوم خمیر چینی ضض می باشد و این محصول با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند.

بازار خرید گل لیلیوم خمیر چینی ضض

نحوه ساخت گل لیلیوم با خمیر چینی

نحوه ساخت گل لیلیوم با خمیر چینی یکی از روش های تولید گل لیلیوم مصنوعی، استفاده از خمیر های چینی می باشد. برای تولید گل لیلیوم، به مواد اولیه از قبیل خمیر چینی، سیم انعطاف پذیر، قیچی، قلمو، رنگ های متنوع، نوار پلاستیکی، قالب و..نیاز می باشد. برای شروع کار ابتدا مقدار خمیر را به دور یک تکه سیم می پیچیم و شروع به فرم دادن آن می کنیم. بعد از فرم گرفتن خمیر بر روی سیم، با استفاده از یک چاقو قسمت های بالایی را خط انداخته و جدا می کنیم.

سپس رنگ زرد را بر روی قسمت میانی خمیر قرار گرفته و بر روی سیم آغشته می کنیم. در قسمت نوک خمیر را با رنگ قهوه‌ای رنگ می زنیم. سپس با استفاده از نوارهای پلاستیکی آن را محکم نموده و روی آن را هم با رنگ زرد، رنگ آمیزی می کنیم و تکه های قهوه ای رنگ را به بخش پلاستیکی وصل میکنیم. با استفاده از قالب های مورد نیاز گلبرگ های گل را شکل داده و برش زده و آنها را با استفاده از چسب، به روی سیم می چسبانیم.

سپس گلبرگ را تا زده و گلبرگ بعدی را می چسبانیم و پس از آن رنگ آمیزی را شروع می کنیم. در انتهای گلبرگ ها را با رنگ سبز، رنگ می کنیم و با استفاده از خلال ها بر روی گلبرگ ها، نقاط قهوه‌ای را ایجاد می نماییم و به این ترتیب یکی از زیباترین گل های مصنوعی به نام گل‌ لیلیوم حاصل می گردد.

فروش انواع گل لیلیوم خمیر چینی

فروش انواع گل لیلیوم خمیر چینی مجموعه ما مفتخر است در زمینه فروش انواع گل لیلیوم خمیر چینی فعالیت نماید. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل انواع گل و گلدان چینی، مگنت، گلسر، کاکتوس را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده است و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد. ما مفتخریم گل لیلیوم خمیری را علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی عرضه کنیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم و توانسته ایم رضایت مشتریان را حاصل گردانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟