مرکز پخش مگنت خمیری ماه تولد

مگنت های خمیری از جمله محصولات تزیینی بسیار زیبا بوده که با خمیر چینی تهیه می شود. یکی از پرفروش ترین نمونه های مگنت ماه تولد است که توسط مرکز پخش مگنت خمیری ماه تولد با ابعاد و اندازه و طرح های گوناگون در اختیار خریداران عزیز قرار می‌ گیرد که می‌ توان به راحتی این مگنت های زیبا را طبق سلیقه های خود انتخاب کرد که البته برای هدیه دادن هم گزینه مناسبی می باشد.

مرکز پخش مگنت خمیری ماه تولد

روش تهیه مگنت خمیری ماه تولد

روش تهیه مگنت خمیری ماه تولد امروز استفاده از لوازم تزیینی روی یخچال و کابینت ها بسیار رواج یافته از جمله این محصولات مگنت های خمیری است که هنرمندان بسیار زیادی از این روش کسب درآمد می‌ کنند اگر شما هم می‌ خواهید برای ماه تولد خود یا کسی که دوستش دارید، یک مگنت خمیری درست کرده و هدیه دهید برای تهیه آن تا پایان این مطلب همراه باشید.

برای این کار ابتدا باید از خمیر های چینی یا پلیمری شکل که قابلیت پخت و شستشو دارد، استفاده کنید. برای درست کردن مگنت ها می توانید از قالب های سیلیکونی آماده استفاده نمایید یا از نمونه های واقعی الگو برداری کرده و آن را درست کنید که البته می توانید با لوازمی همچون کاردک و چاقو به خوبی قسمت های اضافی را جدا کرده و با دست یا قالب خود شکل نهایی را ایجاد نمایید.

حال تمام قسمت ها را به هم چسبانده و توجه داشته باشید که با دقت و ظرافت باید انجام شود و سپس اجازه دهید که خمیر در هوای آزاد بماند و شکل و فرم خود را حفظ کرده و سپس در هر جایی که نیاز به چسب دارد، آنها را بچسبانید و در نهایت مگنت آهن ربا به پشت آن چسبانده و در هر جایی که می خواهید به کار بگیرید. در واقع استفاده از این آهنربا ها باعث می‌ شود که مگنت شما به سرعت به هر جایی که می‌ خواهید بچسبد.

فروش انواع مگنت خمیری ماه تولد

فروش انواع مگنت خمیری ماه تولد در حال حاضر فروش مگنت خمیری عروسکی و ماه تولد در مدل و سایز های مختلف انجام می شود که هنرمندان بسیار زیادی این محصولات را با ذوق و سلیقه زیاد تولید کرده و به فروش رسانده و در اختیار خریداران قرار می‌ دهند. توجه داشته باشید برای خرید این محصول دیگر نیازی به حضور شما نخواهد بود، بلکه به راحتی با اتصال به اینترنت می توان این مگنت ها را غیر حضوری هم خریداری کرد و آن ها در مدل های متنوع انتخاب نمود و پس از بررسی کیفیت و قیمت، بهترین نمونه را انتخاب و ثبت سفارش نمود تا آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟