مرکز فروش گل بنفشه با خمیر چینی

مرکز فروش گل بنفشه با خمیر چینی نمونه های درجه یک از این گل ها را با قیمت های عالی ارائه می کند. در این مرکز فروش می توانید نمونه های مختلف از گل بنفشه خمیر چینی را مشاهده کنید و آن را با قیمت های متناسبی خریداری کنید. این گل ها با کیفیت بی نظیری که دارند می توانند شما را از مزیت های ویژه ای که دارند بهره مند کنند.

مرکز فروش گل بنفشه با خمیر چینی

نحوه تولید گل بنفشه با خمیر چینی

نحوه تولید گل بنفشه با خمیر چینی امروزه با متریال های مختلفی می توان انواع گل ها را ساخت که از جمله آن ها می توان به خمیر چینی اشاره کرد. شما می توانید از گل های زیبایی که در طبیعت وجود دارد، الهام گرفته و الگوی آن را بر روی خمیر چینی ترسیم و سپس اجرا کنید. گل بنفشه از جمله آن ها بوده که به راحتی می توان آن را ساخت.

نحوه تولید گل بنفشه با خمیر چینی:

  • شما باید در ابتدا خمیر چینی بنفش رنگی و سفید رنگ را آماده کرده و آن را که به صورت مسطح است، در جایی صاف پهن کنید.
  • دو عدد دایره کوچک از خمیر بنفش و سه عدد دایره کوچک از خمیر سفید رنگ درآورید. از قسمت سفید رنگ یک نقطه گرد هم برای اتصال برگ ها جدا کنید. حال با استفاده از غلطک به فرم برگ تبدیل کنید.
  • دو خمیر چینی بنفش را در کنار هم قرار دهید به گونه ای که یکی از آن ها کمی بر روی دیگری باشد. نقطه سفید رنگ را در پشت این برگ ها بگذارید.
  • سپس دو برگ سفید را هم به همین ترتیب به روی دایره های بنفش قرار دهید. یادتان باشد که دایره های سفید باید نیمی از دایره های بنفش را تحت پوشش قرار دهد. گلبرگ سفید آخری را هم به همین ترتیب بر روی دو دایره سفید قرار دهید.
  • مرکز آخرین گلبرگ دایره ای که به سمت داخل بوده با یک ابزار کوچک، فشار دهید و کمی رنگ زرد به آن بزنید. همچنین خطوط بنفشی را در ظاهر آن ایجاد کنید. این خطوط بنفش باید دو گلبرگ سفید زیرین را هم در بر بگیرد.

پخش انواع گل بنفشه با خمیر چینی

پخش انواع گل بنفشه با خمیر چینی گلسازی یکی از هنرهای بسیار مفرح و جذابی بوده که بسیاری از افراد از جمله بانوان به آن علاقمند هستند. آن ها با فراگیری اصول گلسازی می توانند انواع و اقسام گل ها را درست کنند و آن را با بالاترین کیفیت بیافرینند.امروزه نمونه های درجه یک و زیبا از گل بنفشه با خمیر چینی ساخته می شود و زیبایی و جذابیت بیشماری هم دارد. فروش گل بنفشه مرغوب، از طریق روش های اینترنتی که برای آن در نظر گرفته ایم، به آسانترین شکل ممکن انجام می شود.

پخش انواع گل بنفشه با خمیر چینی در بازارهای کشورمان توانسته افراد زیادی را به خرید آن ترغیب نماید. بویژه که خرید و فروش عمده این گل های چینی باعث کاهش قیمت های در نظر گرفته شده برای آن می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟