قیمت مگنت میوه خمیری پا آویز

استفاده از مگنت های فانتزی برای تزئین نقاط مختلف خانه در بین خانم ها بسیار مرسوم است و همواره با استقبال بی نظیری از سوی آنها روبرو می شود. از جمله نمونه های پرطرفدار این محصول، مگنت میوه خمیری پا آویز برای آشپزخانه است که با توجه به ابعاد و سایز دارای قیمت و نرخ متفاوتی هستند. برای کسب اطلاع از قیمت عمده و ویژگی های کاربردی انواع مگنت های تزئینی با ما همراه شوید.قیمت مگنت میوه خمیری پا آویز

ویژگی های مگنت میوه های مینیاتوری خمیری

ویژگی های مگنت میوه های مینیاتوری خمیری در یک تعریف ساده مگنت به معنی آهن ربا است که امروزه به انواع اجسام با قابلیت و خاصیت مغانطیسی می گویند. در صنعت لوازم تزئینی استفاده از مگنت ها در ساخت عروسک، میوه های و اشکال مختلف از جنس خمیر چینی و پارچه های نمدی بسیار مرسوم است.
عمده استفاده مگنت های خمیری برای تزئین درب کابینت، یخچال و درب ورودی اتاق است. البته برخی مدل ها که دارای سایز و ابعاد بزرگ هستند، قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی خانه مانند کنار شومینه را نیز دارند.
مهمترین ویژگی مگنت میوه های خمیری با طرح های مینیاتوری و کوچک، مقاومت در برابر رطوبت و آب است. این محصولات بدون اینکه آسیبی ببینند به راحتی قابل شستشو هستند و رنگ آنها در برابر عوامل محیطی مانند گرما تغییر نمی کند.

برخی از مزیت های استفاده از مگنت ها برای ساخت محصولات مختلف عبارتند از:

  • قابلیت نصب بر روی انواع سطوح فلزی
  • امکان لمینت کردن محصولات تولیدی
  • مقاومت در برابر نور و ضربه
  • قابلیت انعطاف پذیری نسبتاً مناسب
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه

در ساخت برخی مدل های مگنت میوه مینیاتوری از المان های دیگری مانند پارچه، مو مصنوعی، پلاستیک و … برای خلق شخصیت های زیبا و منحصر به فرد نیز استفاده می شود که شکل ظاهری زیبایی دارند.

خرید انواع مگنت میوه خمیری یخچالی

خرید انواع مگنت میوه خمیری یخچالی برای ساخت انواع مگنت با طرح میوه معمولاً از خمیر فیمو استفاده می کنند که مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد. یکی دیگر از مهمترین مواد اولیه ساخت این محصولات فانتزی چسب چوب است که برای به هم چسباندن اجزای مختلف میوه بکار گرفته می شود.
با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت که قیمت خمیر فیمو و چسب چوب نقش مهم و تعیین کننده در نرخ نهایی انواع مگنت های تولیدی دارند. در این بین مگنت میوه پا آویز به عنوان طرحی جدید و مدرن که با کنف های نخی ساخته می شوند، قیمت گرانتری نسبت به مدل های ساده دارند.
به طور کلی برای خرید انواع مگنت خمیری یخچالی شناخت مراکز تولیدی و تامین کنندگان مستقیم اهمیت زیادی برای کاهش قیمت ها و افزایش حاشیه سود فروشندگان خواهد داشت. تولید کنندگان و نمایندگان فروش این مرکز جهت پخش و عرضه مستقیم این محصولات آماده همکاری با خریداران در نقاط مختلف کشور هستند.

43

  1. After I originally left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I get four emails with the exact same comment. There has to be an easy method you are able to remove me from that service? Thank you! Marthena Bogart Riesman

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟