قیمت انواع مگنت خمیری پروانه

یکی از اکسسوری های زیبا و تزئینی؛ مگنت است که دارای جنس های مختلفی بوده و بهترین جنس آن مگنت خمیری می باشد؛ این محصول با استفاده از خمیر چینی تهیه گردیده و علاوه بر ظاهر مناسب، دارای کیفیت و دوام قابل قبول نیز می باشد. اما در اشاره به یکی از بهترین انواع طرح مگنت خمیری که قطعا گزینه انتخابی خوبی خواهد بود؛ می توان مگنت خمیری پروانه را نام برد. اکنون با سفارش این محصول، امکان دسترسی به مناسب ترین قیمت انواع مگنت خمیری پروانه را خواهید داشت.

قیمت انواع مگنت خمیری پروانه

رنگ های مختلف مگنت خمیری پروانه

رنگ های مختلف مگنت خمیری پروانه خوب است بدانید که معنی اصلی مگنت، آهنربا بوده و امروزه به هر شی ای که مانند آهنربا عمل کرده و روی اجسام فلزی بچسبد؛ مگنت گفته می شود، اما یکی از انواع مگنت که می توان آن را نوعی اکسسوری به حساب آورد؛ مگنت خمیری است که به عنوان رویخچالی قابل استفاده بوده و این محصول با قطعه آهنربایی کوچکی که در آن وجود دارد؛ روی درب یخچال به راحتی قرار گرفته و خواهد چسبید.

حال از جمله مگنت های زیبایی که مسلما استفاده از آن در آشپزخانه های امروزی، نتیجه بصری بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت؛ مگنت خمیری پروانه است که آن را با تکیه بر متریالی همچون خمیر چینی تهیه و تولید نموده و این مگنت نشان دهنده طرح های رنگی و جذاب پروانه می باشد که رنگ های مختلف با آن ترکیب گشته و به جلوه آن افزوده اند؛ اما از سری رنگ هایی که در اغلب مگنت های پروانه ای دیده شده و آن را تبدیل به یک اکسسوری بامزه و دوست داشتنی کرده اند؛ عبارتند از:

  1. مگنت پروانه ای دارای رنگ سبز
  2. مگنت پروانه ای رنگ بنفش
  3. مگنت پروانه ای آبی
  4. مگنت پروانه ای صورتی
  5. نارنجی
  6. زرد
  7. ترکیبی

خرید انواع مگنت خمیری پروانه

خرید انواع مگنت خمیری پروانه مگنت های خمیری در معرض توجه بسیاری قرار داشته و با وجود آنها می توان تنوع کوچک اما موثری را به آشپزخانه بخشید، خوشبختانه قیمت مگنت خمیری از سطح مناسبی برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده تا امکان تهیه راحت آن وجود داشته و در نتیجه بتوان زود به زود به عوض کردن آن اقدام کرد و مگنت های جدید را جایگزین مگنت های قبلی نمود.

حال یکی از بهترین مگنت هایی که توانسته نگاه های زیادی را سمت خود خیره نماید و گزینه انتخابی خوبی نیز به شمار می آید، مگنت خمیری پروانه است، اکنون می توانید به خرید مگنت خمیری عمده از جمله مگنت پروانه ای پرداخته و آن را در انواع مختلف نظیر این موارد سفارش دهید:

  • مگنت پروانه ای تک رنگ و چند رنگ
  • مگنت پروانه ای تکی و چند عددی
  • در سایز و اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟