فروش گل مصنوعی ارکیده شاپرکی

گل طبیعی اگرچه زیباست، اما عمر کوتاهی داشته و نهایتاً تا چند روز بیشتر دوام نیاورده و زود پژمرده می شود، به همین دلیل افراد برای مصارف بلند مدت به سراغ گل‌های مصنوعی رفته و آنها را جایگزین گل طبیعی می نمایند. این گل برخلاف نوع طبیعی، دچار پژمردگی نشده و همیشه زیبا و جذاب باقی می ماند. حال فروش انواع آن از قبیل گل مصنوعی ارکیده در مدل هایی مانند گل ارکیده شاپرکی انجام گرفته و می توانید آنها را به سرعت سفارش دهید.

فروش گل مصنوعی ارکیده شاپرکی

آشنایی با گونه های مختلف گل ارکیده

آشنایی با گونه های مختلف گل ارکیده گل مظهر زیبایی و طراوت بوده و بیشتر از گذشته در معرض توجه قرار گرفته و برای کشت در باغچه، باغ و حتی داخل گلدان هم از آن استفاده نموده و محیطی زیبا و طبیعی را برقرار می نمایند، هر چند گل طبیعی، چیز دیگری است، اما با توجه به عمر کوتاه آن، استفاده از گل های مصنوعی و بادوام مرسوم گشته و از آن، بیشتر در داخل ساختمان و برای امور دکوراتیو استفاده می نمایند.

اما یکی از گل هایی که هم نمونه های طبیعی و هم انواع مصنوعی آن در بازار وجود داشته و می توانید به وفور آن را ببینید، گل ارکیده می باشد.
این گل به قدری زیبا و منحصر به فرد است که بی تفاوت از کنار آن نمی توان رد شد.

حال وقت آن است تا با گونه های مختلف ارکیده که به بیش از 28000 نوع رسیده آشنایی یابید که برخی از آنها را در قسمت زیر نام خواهیم برد:

  • ارکیده براساولا: دارای رایحه ای بسیار خوش و قوی بوده و حتی از چند قدمی هم می توان عطر خوش آن را استشمام کرد، از گل های سفید، برگ نی شکل و رنگ سبز برخوردار بوده و قابلیت رشد سریعی نیز دارد.
  • ارکیده کاتاستوم: به رنگ سفید برفی بوده و مرکز آن نیز به صورت زرد نارنجی دیده می شود، همچنین از دو نوع نر و ماده تشکیل یافته است.
  • ارکیده کاتلیا: به رنگ صورتی روشن و قرمز و سفید بوده و برجستگی و لکه هایی روی آن دیده می شود، به علاوه شهرت زیادی را بین پرورش دهندگان گل داراست.
  • سایکونشز: متشکل از گل های نر بوده و به گردن قو شباهت دارد، از رایحه ای تند و ماندگاری طولانی مدت نیز برخوردار می باشد.

مرکز خرید گل مصنوعی ارکیده شاخه بلند

مرکز خرید گل مصنوعی ارکیده شاخه بلند اگر به دنبال زیباترین و خاص ترین گل مصنوعی هستید که هم نیازتان را از بابت زیبایی تامین کرده و هم با قیمت مناسبی همراه باشد، می توانیم به شما گل مصنوعی شاخه بلند ارکیده را پیشنهاد دهیم که مخاطبان زیادی را به دنبال خود کشانده است.

برای دسترسی سریع و بی دردسر به این محصول هم می توانید از بزرگترین مرکز خرید گل مصنوعی مانند این مجموعه که به عرضه انواع گل مصنوعی با برندهای معروف مانند «گل نفیس» پرداخته اقدام کنید و محصولاتی همراه با این کاربردها را نصیب خود سازید:

  1. از گل مصنوعی ارکیده برای تزیین لوستر در تالار یا حتی منازل مسکونی می توان استفاده کرد و زیبایی دوچندانی را به آنها بخشید.
  2. برای تزیین ظروف نیز عالی به نظر می رسند.
  3. همچنین برای دیزاین مراسمات سادی و سرور مانند عروسی و تولد و … نیز گزینه ایده آلی اند.
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟