فروش انواع مگنت گل خمیری

مگنت گل خمیری یکی از وسایل های تزئین سطوح فلزی مانند کابینت ها ،درب یخچال و دیگر وسایل منزل هستند که در اشکال گوناگون و زیبایی ساخته می شوند و به همین جهت در دهه اخیر بازار فروش آن ها به شدت رونق یافته است .

این کمپانی در جهت دسترسی آسان مشتریان به انواع مگنت گل خمیری اقدام به ایجاد روش های گوناگون فروش این محصول نموده است . این روش های فروش به دو دسته فروش حضوری از طریق نمایندگی های گوناگون در سطح کشور و فروش اینترنتی انواع مگنت از طریق سایت های معتبر با نماد اعتماد الکترونیک تقسیم می شوند.

فروش انواع مگنت گل خمیری

روش تهیه مگنت گل خمیری

روش تهیه مگنت گل خمیری مگنت گل خمیری به روش های گوناگون ساخته می شوند که در ادامه به توضیح یکی از روش های آن پرداخته ایم . برای تهیه مگنت گل خمیری از خمیر پلیمری استفاده می شود . این نوع از خمیر به دلیل بافت محکمی که دارد نشکن است و در برابر شست و شو و حرارت آسیب نمی بیند و به عبارتی خمیر پلیمری از لحاظ نشکن بودن در نقطه مقابل خمیر چینی قرار دارد که این موضوع سبب افزایش طول عمر مگنت های گل خمیری شده است .

در هنگام استفاده از خمیر باید بتوانید سریع با ان کار کنید تا بتوانید به راحتی ان را به اشکال مختلف تبدیل کنید که در صنعت با استفاده از ابزارهای به روز و پیشرفته این مشکل به راحتی برطرف شده است .

پس از تهیه اشکال مدنظر خود خمیر پلیمری را با لایه ای از چسب بی رنگ یا چسب چوب می پوشانند تا استحکام خمیر پلیمری بیشتر شود و سپس مقداری حرارت می دهند تا کاملا سفت شود . (پس از این مرحله بسته به سلیقه می توانید از اسپری درخشان کننده در جهت زیباتر شدن محصول استفاده نمایید) سپس شکل مورد نظر را با استفاده از چسب دوقلو و یا سایر چسب های محکم بر روی آهنربا می چسباند و اکنون مگنت گل خمیری شما آماده است .

تولید انواع مگنت گل خمیری

تولید انواع مگنت گل خمیری این مجموعه با هدف فراهم آوردن رضایت حداکثری مشتریان اقدام به تولید مگنت گل خمیری در اشکال مختلف همچون مگنت گل رز ، گل یاس ،گل نسترن ،مگنت حیوانات ،مگنت غذاها و کیک های مختلف و … نموده اند تا بتوانند سلیقه تمام مشتریان را در برگیرند .

و همچنین برای ارائه محصولی با کیفیت تلاش نموده اند از مرغوبترین انواع خمیر پلیمری و ابزار کار ، مرغوب ترین چسب ها و آهنرباها استفاده کنند تا مگنت گل خمیری علاوه بر طرح و شکل زیبا از استحکام و دوام کافی برخوردار باشد تا علاوه بر مدت عمر طولانی از لحاظ اقتصادی برای مصرف کننده نیز باصرفه باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟