فروشنده انواع گل رز خمیر چینی

فروشنده انواع گل رز خمیر چینی این محصولات را در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و همچنین در بسته بندی های متنوع ارائه می دهد تا خریدار ها به راحتی بتوانند با قدرت بسیار بیشتری انتخاب این نوع کالا های تزیینی را به انجام برسانند. انواع گل رز خمیر چینی جزو زیباترین گل های مصنوعی هستند که برای ایجاد دکوراسیون های جذاب در محیط های مختلف قابل استفاده می باشد و به عنوان هدیه برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشنده انواع گل رز خمیر چینی

روش ساخت گل رز با خمیر چینی

روش ساخت گل رز با خمیر چینی روش ساخت گل رز خمیری به کمک خمیر های باکیفیت گلسازی به راحتی انجام می‌ شود و افراد با تهیه مواد اولیه این محصولات به راحتی می‌ توانند این گل های زیبای مصنوعی را تهیه نمایند. روش ساخت گل رز خمیری شامل مراحل زیر می شود:

  1. در اولین مرحله باید سیم روکش دار با شماره ۷ انتخاب شود و به کمک خمیر های سبز پوشانده شود تا در نهایت ساقه این گل های مصنوعی ایجاد شود.
  2. بعد از خشک شدن ساقه باید اشک کوچکی به کمک چسب های چوبی در سر ساقه آنها ایجاد گردد. در این مرحله زمینه را باید با رنگ سفید تهیه نمایید. در مرحله بعد از هر رنگی که دوست دارید می توانید استفاده کنید.
  3. در مرحله بعد دو گلوله کوچک از خمیر برداشته می‌ شود و اشک هایی با اندازه های یکسان بر روی ساقه اصلی حالت داده می شوند. در این مرحله باید از ابزار شماره ۱۱ استفاده شود تا در نهایت این اشک ها باز شده و سپس لبه گلبرگ ها را بتوان حالت داد.
  4. در مرحله بعدی بقیه گلبرگ ها به دور اشک اولی چیده می شوند. به نوعی که مغزی وسط اصلاً دیده نمی‌شود.
  5. به همین منوال بقیه گلبرگ ها و اشک‌ ها چسبیده و طراحی می‌ شوند و در نهایت یک دسته گل زیبای مصنوعی تولید می گردد.

فروشگاه انواع گل رز خمیر چینی

فروشگاه انواع گل رز خمیر چینی در فروشگاه گل های مصنوعی، انواع گل رز خمیر چینی در سایز و اندازه های مختلف و با تعداد اشک‌ ها و گلبرگ های متنوع معرفی می گردد که متقاضیان به راحتی به صورت سلیقه‌ای می‌ توانند انتخاب و خرید این نوع محصولات را به انجام برسانند.

فروشنده گل رز خمیر چینی این محصولات را همچنین با گلبرگ ها و اشک های رنگی متنوع ارائه می‌ دهد که استفاده از آنها برای دکوراسیون های داخلی جذابیت زیادی را ایجاد می دارد. تنوع رنگ گلبرگ های گل رز خمیری و همچنین تعداد اشک های این نوع گل های مصنوعی جزو مهمترین دلایلی است که بازار فروش این نوع کالاها را بسیار گسترده تر کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟