تولید کننده گل خمیری مرغوب

گل خمیری یکی از انواع گل های مصنوعی است که به دلیل تنوع رنگ ها و ظرافت به کار رفته در تولید آنها دارای طرفداران بسیار زیادی است و می تواند چهره و فضای داخلی ساختمان را به عنوان یک شی دکوراتیو به کلی دگرگون سازد. تولید کننده گل خمیری مرغوب برای ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده می کند تا محصول نهایی علاوه بر زیبایی از ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد. همچنین راه های متعددی توسط تولید کننده برای سفارش انواع این گل فراهم شده است.

تولید کننده گل خمیری مرغوب

باکیفیت ترین گل خمیری چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین گل خمیری چگونه تولید می شود؟ با کیفیت ترین گل خمیری از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود. در تهیه خمیر این گل نهایت دقت و تناسب بین مواد اولیه رعایت شده است. ساخت گل ساخت این گل می تواند به شکل دستی و یا در کارخانه با استفاده از دستگاه های مختلف انجام گیرد.

ساخت گل خمیری با کیفیت به طور خلاصه به این شکل انجام می شود که تکه ای به ضخامت 2 سانتی متر از خمیر فیمو که ماده اولیه و اصلی گل خمیری است را بر روی دست قرار داده و رنگ مورد نظر خود مانند اکریلیک را به مقدار لازم بر روی خمیر ریخته و آن را خوب مالش می دهیم تا خمیر کاملا به رنگ مورد نظر درآید.

ابزارهای متعددی برای ساخت برگ، گلبرگ، ساقه و بقیه قسمت های گل وجود دارد که می توان این بخش ها را با آن درست نمود. هر کدام از قیمت های گل را پس از آماده شدن می توان به ساقه متصل و به این ترتیب گل مورد نظر را ساخت.

بعد از اتصال قطعات مختلف گل باید حدود 20 دقیق صبر نمود تا گل محکم و سفت شود. اکنون می توان گل را به تنهایی یا همراه با گلدان به عنوان یک گل خمیری بسیار زیبا و با کیفیت استفاده و یا هدیه داد.

مرکز فروش انواع گل خمیری زیبا

مرکز فروش انواع گل خمیری زیبا مرکز فروش گل خمیری انواع بسیار زیبای این محصول را به اشکال مختلف همچون تک گل، سبد گل و … به بازار گل های مصنوعی عرضه می کند.

این گل های از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردارند که حق انتخاب رنگ و طرح زیادی را به مشتریان می دهد.

در این مرکز انواع گل های خمیری در اندازه های مختلف بزرگ و کوچک وجود دارد و به صورت بدون گلدان یا با گلدان ارائه می شوند.

این مرکز قادر به اخذ سفارش از مشتریان است و طرح های مورد نظر آنها را می تواند تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟