تولید کننده مگنت خمیری میوه

واحد تولیدی اما به عنوان یک تولید کننده مگنت خمیری میوه انواع مختلف میوه ها را در سایزهای کوچک و بزرگ به وسیله خمیر مخصوص تولید کرده و برای استفاده روی درب یخچال یا در مکان های فلزی دیگر به بازار فروش عرضه نموده از این مگنت ها دارای یک آهنربای بسیار با کیفیت و عالی می باشند و به همین جهت قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارند. استفاده از مکتب علاوه بر زیبایی ها و مزیت های دیگری دارد که بیشتر به آن خواهیم پرداخت.تولید کننده مگنت خمیری میوه

نحوه ساخت مگنت خمیری میوه

نحوه ساخت مگنت خمیری میوه برای تولید مگنت خمیری در ابتدا می بایست خمیر مخصوص را خریداری نموده اید که خریداری می‌شود باید به صورت کاملا ورز داده شود و عمل بیاید در بسیاری از مواقع رنگ‌های طبیعی و یا مصنوعی را حین کار می بایست به خمیر اضافه کنید و در برخی مواقع نیز خمیر رنگی برای خرید موجود میباشد.

خمیرهای آماده شده را باید در قالب میوه بریزید و راه دیگری نیز وجود دارد و آن ساخت میوه به وسیله دست است. اگر که شما در این هنر تجربه داشته باشید می توانید میوه را با دست نیز درست کنید اما اگر جزو افراد مبتدی هستید باید خمیر را در قالب های سیلیکونی و انعطاف پذیر بریزید تا شکل میوه به خود بگیرند.

پس از اینکه خمیر شکل میوه را به خود گرفت می بایست به آن اجازه تا کاملا خشک شود وقتی که میوه کاملاً خشک شد آماده برای چسباندن آهن ربا شده است آهنربا را به وسیله چسب حرارتی به پشت میوه می چسباند دقت کنید که از این مگنت می توانید برای نصب انواع تصاویر مورد علاقه خود روی یخچال و یا مکان های دیگر به همچنین به عنوان یک تزیین جداگانه به کار ببرید.

فروش ویژه مگنت خمیری میوه

فروش ویژه مگنت خمیری میوه فروش ویژه مگنت خمیری مینیاتوری میوه امکان‌پذیر شده است این مگنتا از بهترین خمیر موجود تولید شده‌اند و در سایز بندی های مختلفی موجود هستند تمامی میوه ها به صورت کاملاً طبیعی با رنگ های زیبا و جذاب توسط این خمیر تولید شده اند و هر کدام از آن ها در سه سایز کوچک بزرگ و متوسط موجود می باشند.

برای فروش این محصول به صورت عمده آماده همکاری با تمامی افراد می باشد و همچنین اگر قصد سفارش این مگنت ها در سایز های دلخواه خود رادارید نیز می‌تواند از طریق لینک‌های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ما به عنوان یک واحد تولیدکننده مشغول به فعالیت است اما به عنوان یک واسطه فروش بنابراین تمامی محصولات را شما با قیمت بسیار عالی و با قیمت تولید مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟