تولید عمده گل رز مصنوعی خمیر چینی 

بسیاری از افراد هستند که به مواد موجود در گل های طبیعی نظیر املاح خاک، حساسیت داشته و ترجیح می دهند تا از نمونه های مصنوعی هم چون گل های رز در زیباسازی هر چه بیشتر فضای خانه بهره برداری به عمل آورند. تولید عمده گل مصنوعی خمیر چینی در این مجموعه با توجه به سفارش مشتری به کمک دستگاه های صنعتی در ابعاد وسیع ساخته می شود تا بتواند عملکرد شایسته از خود به نمایش بگذارد.

تولید عمده گل رز مصنوعی خمیر چینی 

چگونگی تولید گل مصنوعی با خمیر چینی 

چگونگی تولید گل مصنوعی با خمیر چینی  به منظور تولید گل خمیر چینی راه های زیادی وجود دارد، که در اینجا ما آموزش مراحل ساخت این محصول در منزل را به شما تقدیم می نماییم. در ابتدا یک ماهی تابه برداشته، کف آن را به خوبی با وازلین آغشته نموده تا چرب شده و از چسبیدن مواد به دیواره ظرف ممانعت به عمل آید. آن را بر روی کم ترین میزان شعله قرار داده تا مواد را به ترتیب درون قابلمه جای گذاری نماییم.

در ادامه یک پیمانه قاشق غذا خوری از نشاسته ذرت به همراه یک پیمانه از چسب های مصنوعی نظیر چوب را به آن اضافه نمایید. مواد را با یکدیگر ترکیب نموده تا یکدست شده و از پراکنش آرد نیز ممانعت به عمل آید. یک قاشق چای خوری از گلیسیرین را به آن اضافه نموده و مجددا هم بزنید. 

به علاوه در ادامه باید پودر اکریلیک و روغن دلخواه مانند وازلین را نیز به ترکیب تزریق نمایید. در ادامه لازم است تا مواد به صورت مداوم هم خورده تا عناصر موجود در آنها با یکدیگر ترکیب شده و از حالت سیال بیرون آمده و به شکل جامد تبدیل شود.

در آخر شعله گاز را خاموش کرده و ماده بدست آمده را بر روی تلخ یا ظرفی نچسب منتقل می نماییم. دست های خود را به وازلین آغشته نموده و شروع به ماساژ دستی ماده می نماییم تا شکل نهایی خود را بدست آورد. به مدت 24 ساعت درون پلاستیکی درب بسته قرار گرفته تا کار به ثبات برسد. 

سپس به وسیله بکارگیری تجهیزات مناسب و استفاده از رنگ های روغنی متعدد، انواع گل مصنوعی مورد نظر خود را ایجاد می نماییم.

فروشنده گل مصنوعی خمیر چینی زیبا

فروشنده گل مصنوعی خمیر چینی زیبا این مجموعه به عنوان برترین فروشنده گل خمیر چینی رز مصنوعی در کشور، سال های زیادی است که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و در این مدت همواره تلاش کرده است تا بهترین اقلام خود را در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار دهد.

رنگ بندی های متنوعی که این اقلام دارند، سبب می شود تا دست مشتری در هنگام انتخاب باز بوده و با رضایت کامل خرید خود را به انجام برساند. به منظور سفارش دهی با شماره قید شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟