تولید انواع جاکلیدی خمیر گل چینی

از تولید انواع جاکلیدی خمیر گل چینی امروزه برای تزیین کلید منزل و یا محل کار بسیار استفاده می شود و تولید کنند گان آن ها را در طرح ها و مدل های گوناگون و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می کنند.

از خمیر این نوع گل چینی در تولید گل و گلدان های مختلف استفاده می کنند و طرح های بسیار زیبا را تولید و با قیمت بسیار مناسب وارد بازار فروش می کنند.

تولید انواع جاکلیدی خمیر گل چینی

نحوه تولید جاکلیدی با خمیر گل چینی

نحوه تولید جاکلیدی با خمیر گل چینی

برای تولید جاکلیدی با خمیر گل چینی باید ابتدا خمیر آن را درست کرده و سپس خمیر آن را به هر مدلی که خواسته باشیم طراحی کنیم و از آن استفاده کنیم.

اما سوال اینجاست که خمیر گل چینی را چگونه می توان ساخت؟ در پاسخ به این که چگونه می توان این خمیر را ساخت موادی لازم است که آن مواد عبارتند از: چسب چوب به مقدار لازم، نشاسته ذرت گل سازی، گلیسرین، سرکه فرقی ندارد که قرمز باشد یا سفید، و در آخر روغن مایع خب حالا به نوبت یکی یکی این مواد را با هم قاطی می کنیم البته نا گفته نماند که تمام این مواد به مقدار کمی هستند و زیاد نباید استفاده شود.

اول نشاسته را با چسب چوب مخلوط کرده و سپس سرکه را اضافه می کنیم و خوب مخلوط میکنیم و بعد گلیسرین رو اضافه می کنیم و بعد از خوب قاطی کردن در آخر روغن را به آن اضافه می کنیم و در نهایت یک خمیر سفید رنگ بدست می آید که شل است و برای سفت شدن آن نیاز به حرارت داریم.

اگر مایرویو دارید درون آن گذاشته ۱۵ثانیه بماند و سپس بیرون بیاورید و هم بزنید و این حرکت را ۴بار تکرار کنید و اگر ماکروویو ندارید یک کتری آب جوش را بزارید و در بالای آن طرف خمیر را نگه داشته و هم بزنید این کار را تا ۲ دقیقه انجام دهید حالا یک خمیر برای ساخت انواع جاکلیدی و یا هر چیزی که می خواهید را بسازید.

خرید انواع جاکلیدی خمیر گل چینی

خرید انواع جاکلیدی خمیر گل چینی

برای خرید جاکلیدی سفید و یا مگنت، گل، گلدان چینی و هر چیزی که از گل چینی ساخته می شود می توان به مراکز فروش این محصول مراجعه نموده و از طرح ها و رنگهای گوناگونی که موجود است یکی از خواسته های خود را انتخاب کرده.

راه دیگر مراجعه به مراکز آنلاین این نوع محصولات است که هم از نظر زمانی و هم از نظر مالی به صرفه بوده و خریدار لازم نیست هزینه های اضافی مثل دلالان را پرداخت کند و حتی می توان هر مدلی که می خواهند را سفارش داده با هر رنگی و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

البته نا گفته نماند که در صورت خریده عمده از این محصولات خریداران می توانند از تخفیفات ویژه ای بر خوردار شوند که این خود یک منبع در آمد خوبی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟