بازار فروش گل لیلیوم خمیر چینی

خمیر چینی یک ماده کاملا منعطف بوده که شما می توانید برای ساخت گل های تزئینی از آن استفاده کنید. گل لیلیوم خمیر چینی نمونه بارزی از کارهای ساخته شده بوده که دارای تنوع رنگی بالایی هست و برگ های ظریفی هم دارد و وسط آن را پرچم های باریکی تشکیل می دهد که زیبایی آن را دو چندان کرده است. بازار فروش این گل طی سال های اخیر رونق زیادی را تجربه کرده است چون از گل های پر طرفدار به شمار می رود.

بازار فروش گل لیلیوم خمیر چینی

معرفی نحوه تولید خمیر چینی

معرفی نحوه تولید خمیر چینی برای ساخت انواع گل چینی باید از خمیری منعطف استفاده کنید که قابلیت تبدیل شدن به شکل های مختلف را دارد بدین ترتیب شما می توانید آن را به گل های زیبا تبدیل کنید. برای تهیه این نوع خمیر به مواد زیر نیاز داریم که ترکیب شدن آنها با هم می تواند یک خمیر کشدار و انعطاف پذیر را بسازد.

  • وازلین
  • نشاسته ذرت
  • چسب چوب
  • گلیسیرین

پیمانه را باید به گونه ای انتخاب کنید که تمامی مواد به اندازه باشند تا خاصیت ارتجاعی لازم را داسته باشد و بتواند الگوهای مختلف را روی آن پیاده کرد. نشاسته های انتخاب شده باید نرم و سفید باشند و هیچ گونه دانه درست و سیاه رنگ نداشته باشند. بدین ترتیب نشاسته را داخل ظرف ریخته و با مواد دیگر ترکیب می کنیم.‌

وازلین باعث لیز شدن این ماده شده و مانع از چسبیدن آن به دست می شود. گلیسیرین هم کیفیت آن را دو چندان کرده و سبب براق شدن این ماده می شود.

تولیدکنندگان گل لیلیوم خمیر چینی

تولیدکنندگان گل لیلیوم خمیر چینی گل زنبق چینی توسط بهترین تولید کنندگان طراحی و ساخته می شود بدین ترتیب توانسته بهترین کیفیت را داشته باشد. تولید به صورت کاملا دقیق و با ظرافت بالا تولید می شود. این هنر دست بوده و اغلب خانم ها به این حرفه مشغول هستند بدین ترتیب کارگاه های زیادی در اقصی نقاط کشور راه اندازی شده اند تا تولید به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و بتواند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.

تولید با حجم بالا علاوه بر تامین نیاز داخلی باعث شده تا مازاد مصرف هم برای صادرات مهیا شود که می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. تولیدی ها روز به روز در حال گسترش هستند و این امر باعث شده تا افراد بیشتری در این حرفه مشغول شوند و خود زمینه اشتغالزایی را هم فراهم کرده است.

تولیدی ها اولین چیزی که سر لوحه کار خود قرار می دهند رضایت مشتری است که این کار را با بالا بردن کیفیت به خوبی نشان داده اند و توانسته اند تا بازار فروش داخلی و خارجی را به دست بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

چطور میتونم کمک کنم ؟